Tid & Sted

3450 Allerød

27. september

"Den radikale grundfortælling" - i Lillerød

”Ikke bare et parti, men meget mere end det” - den Radikale grundfortælling

Radikale Venstre i Nordsjælland indbyder til møde om Radikale Venstres historie og kerneværdier samt om de radikale grundværdier og hvordan de præger partiets politik også nu mere end 100 år efter partiets stifelse.

På mødet vil Rune Christiansen fortælle om Radikale Venstres forankring, partiets historie og kerneværdier. Rune er (blandt meget andet) folketingskandidat og medlem af landsforbundets forretningsudvalg. Rune er medforfatter til pamfletten ”RADIKAL” om, hvad det vil sige at være radikal i går, i dag og i morgen.

Vores folketingsmedlemmer Martin Lidegaard og Kristian Hegaard vil fortælle om, hvordan de radikale grundværdier præger partiets politik i det daglige arbejde på Christiansborg. De vil også komme ind på den aktuelle politik. Martin udgav i 2018 bogen ”Lad os mødes på midten”.

Der bliver rig lejlighed til at udveksle holdninger og erfaringer, både med oplægsholderne og andre radikale.

Program for dagen:
09.30 – 10.00 Ankomst og kaffe/te med rundstykker
10.00 – 10.15 Velkomst v/ Leif Rasmussen, formand for Nordsjællands Radikale Venstre
10.15 – 12.00 Den Radikale historie og værdier v/ Rune Christiansen
12.00 – 13.00 Frokost
13.00 – 15.00 Radikale værdier i praksis v/ Martin Lidegaard og Kristian Hegaard

Mødet er gratis for alle medlemmer af Radikale Venstre, bortset fra drikkevarer til frokost, og der serveres kaffe/te undervejs, ligesom der er indlagt en frokost.
Er du ikke medlem af Radikale Venstre, men interesseret i de radikale grundværdier, kan du også tilmelde dig gratis. Du skal dog selv betale for frokost.

Tilmelding skal ske til fischerallerod@webspeed.dk senest mandag den 21. oktober 2019.

Mødet finder sted i Lillerødhallerne – mødelokale ved Caféen, Banevang 7, 3450 Allerød lørdag den 26. oktober kl. 9.30 til kl. 15.00.