Tid & Sted

12. june 2020 14:00
Find begivenheden på facebook Facebook live
Radikale Venstre

25. maj

Digitalt Minifolkemøde

Hop digitalt ind i det radikale telt, hvor vi sender live fra 14-17 og diskuterer meningen med det hele.

Siden Folkemødet på Bornholm blev aflyst, har vi leget med tanken om at holde vores eget Folkemøde. Det gør vi fredag den 12. juni, hvor vi - ligesom det "normale" Folkemøde - forsøger at bringe politik tættere på jer og sætte demokratiet i fokus.

Vi livestreamer det hele, så derfor kan du følge med hjemme fra sofaen, eller hvor det nu passer dig.

Det endelige program er på vej, men vi kommer til at byde på taler fra Morten Østergaard og Margrethe Vestager. Og så vil der være samtalesalon med Samira Nawa og Ellie Jokar, der lige nu har stor succes med deres fælles podcast.

Så læg et par øl eller gode vand på køl og vær med hjemme fra stuen eller terrassen, når vi byder velkommen til Radikales bidrag til demokratiet i form af de gode samtaler, taler og møder, så vi kan være med til at mindske afstanden og øge tilliden mellem borgere og beslutningstagere – i år dog sammen hver for sig ♥️

Du kan følge med i programnyt på facebookbegivenheden her.