21. oktober

Europapolitik

Vil du være med til at fremme den europapolitiske debat i samspil med radikale EU-parlamentarikere og -ordførere? Brænder du for Europa, og ser du også et behov for at flage europapolitiske resultater i både Folketinget og Europa-Parlamentet? Så er du velkommen i Dialogforum for Europapolitik!
I dialogforum for Europapolitik danner vi bro mellem radikale medlemmer og Radikale Venstres folkevalgte i Europa-Parlamentet og folketingsgruppen. Vi tager på studieture og arrangerer oplysningsarbejde i form af konferencer, debatarrangementer og happenings. Vi samarbejder med Internationalt udvalg, og vi diskuterer indkomne resolutioner forud for den årlige ALDE-kongres. Alle interesserede er velkomne, når vi mødes og diskuterer Europapolitik, og vi mødes cirka en gang i kvartalet.

Sådan kan du være med

Formand: