Grøn omstilling

Vil du også gerne efterlade en lidt grønnere klode til den næste generation? Brænder du for grønne teknologier, og vil du også have Danmark ud af kulalderen? Så vær med i Dialogforum for Grøn Omstilling.
Danmark er et foregangsland på det grønne område. Vi udvikler morgendagens grønne løsninger, og mange lever af det, fordi vi har turdet gå forrest. Vi har vist verden, at et moderne, højtudviklet velfærdssamfund sagtens kan køre på grøn strøm. Radikale Venstre kæmper for at holde kursen, og du kan være med.

Dialogforum for Grøn Omstilling har til formål at fremme den politiske dialog om samfundets grønne omstilling såvel i partiet som i den generelle offentlighed.

Sådan kan du være med

Formand: