05. november

Handelsbetingelser

Priser
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inklusiv 25% moms. Alle priser er ekskl. omkostninger til fragt, som oplyses og tillægges under købet.

Fragtpriser:
Forsendelse til Danmark:
Op til 2 kg: 29 kroner
Op til 5 kg: 100 kroner
Op til 10 kg: 130 kroner
Over 10 kg: 190 kroner
Over 20 kg: 350 kroner

Meget store bestillinger (dvs. over 20 kg) bliver sendt med fragtfirma, hvilket koster kr. 350. Det afregnes uden om systemet, hvilket betyder at vi sender særskilt faktura på hele bestillingen (og undlader naturligvis at trække beløbet fra dit betalingskorts konto)

Betalingsbetingelser:
Betaling sker via betalingskort (Dankort/VISA-Dankort, Diners Club, MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron eller JCB).
Det samlede beløb bliver reserveret på dit betalingskorts konto. Vi trækker først pengene fra din konto, når alle varerne er pakket og afsendt.

Levering:
Din bestilling afsendes senest 10 hverdage efter ordren er registreret.

Afhentning:
Det er muligt at afhente de bestilte varer på Christiansborg efter forudgående aftale med Helle Bøye Christensen, rvhebc@ft.dk eller 61 62 32 11.
Hvis du vælger selv at hente din bestilling, så husk at notere det i felterne til leveringsoplysninger. I første omgang bliver det fulde beløb, altså beløbet inkl. fragt, reserveret på din betalingskorts-konto. Men fragtomkostnngerne fratrækker vi, når pengene hentes fra din konto.

Fortrydelsesret og reklamation:
Du har altid 14 dages returret fra den dag, du modtager dine varer. Ved returnering eller ombytte skal varerne være i væsentligt samme stand som ved modtagelsen. Husk at oplyse os om bankkontonummer, hvis du ønsker at få dine penge retur. Ved returnering eller ombytning afholdes fragtomkostningerne af dig.

Returadresse:
Radikale Venstre
Christiansborg
1240 Københvan K

Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning og ansvar. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget.

Dataregistrering:
Alle person-/firma oplysninger behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Radikale Venstre videregiver ikke oplysninger til tredjepart.

Forbehold:
Radikale Venstre tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

Kontaktinformation:
Har du spørgsmål til bestilling, varer eller lignende, er du velkommen til at kontakte os på radikale@radikale.dk. Oplys venligst ordrenummer.