Handelsbetingelser | Radikale Venstre

05. november

Handelsbetingelser

Priser:
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inklusiv 25% moms. Alle priser er ekskl. omkostninger til fragt, som oplyses og tillægges under købet.

Fragtpriser:
Forsendelse til Danmark:
Op til 2 kg: 29 kroner
Op til 5 kg: 100 kroner
Op til 10 kg: 130 kroner
Over 10 kg: 190 kroner

Betalingsbetingelser:
Betaling sker via betalingskort (Dankort/VISA-Dankort, Diners Club, MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron eller JCB).
Det samlede beløb bliver reserveret på dit betalingskorts-konto. Vi trækker først pengene fra din konto, når alle varerne er pakket og afsendt.

Levering:
Din bestilling afsendes senest 10 hverdage efter ordren er registreret.

Det er muligt at afhente bestilte varer på Christiansborg efter nærmere aftale med Helle Bøye Christensen på 61 62 32 11 eller rvhebc@ft.dk
Hvis du vælger selv at afhente din bestilling trækker vi beløbet for fragt fra det samlede beløb, når vi henter pengene på din konto.

Fortrydelsesret og reklamation:
Du har altid 14 dages returret fra den dag, du modtager dine varer. Ved returnering eller ombytte skal varerne være i væsentligt samme stand som ved modtagelsen. Husk at oplyse os om bankkontonummer, hvis du ønsker at få dine penge retur. Ved returnering eller ombytning afholdes fragtomkostningerne af dig.

Returadresse:
Radikale Venstre
Christiansborg
1240 Københvan K

Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning og ansvar. Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget.

Dataregistrering:
Alle person-/firma oplysninger behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Radikale Venstre videregiver ikke oplysninger til tredjepart.

Forbehold:
Radikale Venstre tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

Kontaktinformation:
Har du spørgsmål til bestilling, varer eller lignende, er du velkommen til at kontakte os på radikale@radikale.dk. Oplys venligst ordrenummer.