08. april

Internationalt udvalg

Interesserer du dig for udenrigspolitik, internationalt samarbejde, og vil du være med til at repræsentere Radikale Venstre uden for Danmark? Så meld dig ind i Radikale Venstres Internationalt Udvalg.
Radikale Venstre arbejder for en mere fredelig, retfærdig og lige verden. Alene har Danmark ikke de store muligheder for virkelig at påvirke verden, men det kan vi for det første gennem EU og andre organisationer og for det andet ved at samtænke diplomati, forsvars- og sikkerhedspolitik, udviklingsbistand og handelspolitik.

Internationalt Udvalg beskæftiger sig med udenrigspolitisk arbejde og varetager partiets internationale kontakter. Udvalget er åbent for alle medlemmer af Radikale Venstre

Sådan kan du være med

Formand: