Tid & Sted

Christiansborg Christiansborg Slotsplads 1

Deltagergebyr:
Medlem : 0 kr.
Ordinær : 0 kr.Tilmelding er udløbet.

Radikale Venstre 16. februar

Intromøde for nye medlemmer

Velkommen til!
Vi er glade for, at du har valgt at være med, og vi vil gerne give dig muligheden for at lære Radikale Venstre bedre at kende. Derfor afholder vi løbende introduktionsmøder på Christiansborg, hvor du kan møde Morten Østergaard, se Borgen indefra og blive klogere på de måder, du kan deltage i partiets arbejde. Næste introduktionsmøde er onsdag d. 25. marts.

Program:

16:15: Ankomst til besøgsindgangen til Christiansborg.
16:30 - 17:30: Rundvisning på Christiansborg med Andreas Steenberg, gruppenæstformand for Folketingsgruppen.
17:30 - 18:00: Introduktion til Radikale Venstre v/Peer Tidemand-Petersson, formand for Nordsjællands storkreds og Signe Mie Jensen, formand for København S.
18:15 - 18:45: Politisk debat med økonomi- og indenrigsminister Morten Østergaard.
18:45 - 19:00: Sidste spørgsmål og tak for i dag.

Intro-mødet er forbeholdt nye medlemmer. Du tilmelder dig her på siden til højre - husk at du skal være logget ind, hvis du allerede er medlem. Du logger ind i øverste højre hjørne med din e-mailadresse som brugernavn. Har du glemt dit kodeord, kan du klikke på "Glemt kodeord" i login-boksen - så modtager du en e-mail med mulighed for at nulstille det.

Skulle du blive forhindret i at deltage efter tilmelding, bedes du meddele dette til Morten Kollerup på rvmoko@ft.dk, da vi i så fald kan invitere fra ventelisten. Er du generelt forhindret i at deltage, afholder vi løbende introduktionsmøder, som du er velkommen til at tilmelde dig.

Af hensyn til indcheckning ved besøgsindgangen på Christiansborg, er det nødvendigt at møde kl. 16:15.