Tid & Sted

4300 Holbæk

Radikale Venstre 25. maj

Isefjordsstævne

Igen i år inviterer Holbæks Radikale Venstre til det traditionsrige Isefjordsstævne, som finder sted i Holbæk d. 4. marts 2016. Isefjordsstævnet er et politisk vinterstævne arrangeret af den radikale vælgerforening i Holbæk. Stævnet er åbent for alle interesserede, og det bliver en dag med masser af debat og underholdning.

Deltagelse i stævnet kræver forudgående tilmelding. Stævneafgiften er 200 kr. pr. person og inkluderer frokost samt kaffe/te både formiddag og eftermiddag. Du kan tilmelde dig frem til mandag den 27. februar 2017 klokken 12.00 til Gunner Nielsen på tlf. 6035 4368 eller gunner@post3.tele.dk

09.00: Ankomst og placering i mødesal
09.10: Velkomst og morgensang
09.15: "En radikal opsang" v. Pia Christmas-Møller, tidligere folketingsmedlem
09.45: Kaffepause
10.00: "Oprøret fra udkanten - den politiske krise" - Hvad kan der gøres for at mindske kløften mellem eliten og "folket" og afstanden mellem de folkevalgte og vælgerne? Hvordan er det kommet dertil? Hvem har ansvaret - og hvad er effekten på den lange bane? Er partierne gearet til at klare opgaven? Hvordan skabes der sammenhæng og tillid? v. Finn Slumstrup, medstifter af Oprør fra Udkanten, Kasper Møller Hansen, professor og valgforsker, Svend Thorhauge, landsformand for Radikale Venstre
12.00: Frokost
13.00: "Er velfærdssamfundet under afvikling?" - Der gennemføres konstant besparelser på skoler, daginstitutioner, ældrepleje og sygehuse, mens ydelser som kontanthjælp og SU nedsættes - der tales om effektiviseringer og "mere for mindre". Hvad ønsker vi af velfærdssamfundet? Er det reelt under afvikling? Hvad kan forventes af velfærdssamfundet fremover? v. Dennis Kristensen, formand for FOA,
Thomas Adelskov, borgmester, udvalgsformand i KL, Jacob Jensen, finansordfører for Venstre
15.00: Kaffepause
15.15: Underholdning v. The Fair Play Band - Denne gruppe byggende på den lokale Holbæk-teatergruppe byder på højt humør og iørefaldende musik, klassisk country og folk, serveret med god energi, tempo og et glimt i øjet.

Bemærk, at stævnet i år er flyttet fra seminariet til Stenhus Gymnasium. Benyt parkeringspladsen ved indkørslen fra Stenhusvej og gå til hovedindgangen, der ligger ud mod parkeringspladsen.
Betalingen sker ved tilmeldingen og kan ske på Isefjordsstævnets konto 0520 430212 eller MobilePay 60 35 43 68.