Kultur og værdipolitik | Radikale Venstre

08. april

Kultur og værdipolitik

Interesserer du dig for kultur, etik, ligestilling og andre værdier, der fører til et åbent, retfærdigt og favnende samfund, hvor mangfoldighed, engagement og deltagelse prioriteres højt. Så kom med i Dialogforum for Kultur- og Værdipolitik.
I Dialogforum for Kultur- og Værdipolitik arbejder for at skabe en samtale om, hvilket folk vi gerne vil være - set i en global, og ikke mindst europæisk sammenhæng. Vi arbejder i tæt dialog med folketingsgruppens ordførere på områderne kultur, kirke, ligestilling, integration, menneskerettigheder, retspolitik, udlændinge, indfødsret og grundlov.

Sådan kan du være med

Aktiviteter i sæsonen 2016-2017
  • Fællesmøde lørdag den 12. november: ”Værdipolitik i folketingsgruppen” - Vi ønsker at høre Folketingsgruppens tanker om de vigtigste værdipolitiske områder og hvordan de vil prioritere. Trine Bille, CBS, inviteres til at lytte med for til sidst komme med et oplæg på baggrund af det hun har hørt. ”Kunsten at måle det umålelige”
  • Dialogmøde: lørdag den 3. december på Snoghøj Folkehøjskole kl. 11-15 ”Radikale fordringer” Oplægsholder søges.
  • Dialogmøde: Lørdag den 1. februar 2017, Sted ? Tid 11-15 Emne, bl.a. planlægge fællesmødet den 1. april
  • Fællesmøde lørdag den 1. april 2017

Formand: