Kultur og værdipolitik

Interesserer du dig for kultur, etik, ligestilling og andre værdier, der fører til et åbent, retfærdigt og favnende samfund, hvor mangfoldighed, engagement og deltagelse prioriteres højt. Så kom med i Dialogforum for Kultur- og Værdipolitik.
I Dialogforum for Kultur- og Værdipolitik arbejder for at skabe en samtale om, hvilket folk vi gerne vil være - set i en global, og ikke mindst europæisk sammenhæng. Vi arbejder i tæt dialog med folketingsgruppens ordførere på områderne kultur, kirke, ligestilling, integration, menneskerettigheder, retspolitik, udlændinge, indfødsret og grundlov.

Sådan kan du være med

Aktiviteter
Læs mere om de kommende aktiviteter i Årshjul for arbejdet i Radikalt Dialogforum for Kultur- og Værdipolitik.

Formand:
Anders Holst