Kunst og kulturpolitik

Interesserer du dig for kunsten og kulturens rolle i samfundet, hvordan lokal identitet, kulturel sammenhængskraft og internationalt udsyn kan gå hånd i hånd, og mener du, at mangfoldighed er en bærende værdi. Så kom med i Dialogforum for Kunst- og kulturpolitik.
Dialogforum for Kunst- og kulturpolitik arbejder for at skabe en samtale om, hvilket folk vi gerne vil være - set i en international og kulturel sammenhæng. Vi arbejder i tæt dialog med folketingsgruppens ordførere på de relevante områder for at skabe opmærksomhed om kunst og kulturpolitiske emner, politisk debat og konkrete handlinger, der kan danne afsæt for en bredt forankret kunst- og kulturpolitisk udvikling i samfundet.

Sådan kan du være med

Kommer snarest