Landsmøde 2017 | Radikale Venstre

5800 Nyborg

26. june

Landsmøde 2017

Sæt kryds i kalenderen og gør dig klar til årets politiske højdepunkt, det radikale landsmøde, der i år holdes i weekenden 16.-17. september på Nyborg Strand. Vi samles fra hele landet til to dages engageret politisk debat og festligholdelse af det radikale fællesskab. I år står landsmødet især i kommunal- og regionsrådsvalgets tegn, og du er inviteret til at deltage og sætte dit politiske aftryk, hvad enten det er som inspireret tilhører i salen eller som aktiv på talerstolen eller i gruppesamtaler ved de politiske værksteder. Som noget nyt vil deltagelse lørdag eftermiddag være åben for alle, også for ikke-medlemmer.

Adgang forudsætter et adgangskort, som koster 100 kroner for hele weekenden for delegerede såvel som ikke-delegerede. Tilmelding for ikke-medlemmer åbner i den kommende tid.

Sådan tilmelder du dig:

Tilmelding og betaling samt evt. bestilling af forplejning skal ske her på siden. Du skal være logget ind, for at se tilmeldingslinket. Du logger ind i øverste højre hjørne med din e-mailadresse som brugernavn. Har du glemt kodeordet, eller har du aldrig brugt det, kan du klikke på "glemt adgangskode" i loginboksen - så modtager du en mail med mulighed for at nulstille det. Har du problemer med login, kan du skrive til webmaster@radikale.dk.

OBS: Medlemmer af Radikal Ungdom vil fra snarest muligt kunne tilmelde sig via www.radikalungdom.dk.

Overnatning:

Bestilling af overnatning skal ske direkte til hotellet igennem Hotel Nyborg Strands eget bookingsystem her eller på telefon 65 31 31 31.

Lørdag den 16. september

• Indtjekning fra kl. 9.00

• Intro-møde for nye medlemmer og førstegangsdeltagere kl 9.15

• Landsmødet åbnes af landsformand Svend Thorhauge og næstformand Vivian Heinola kl 10.00

• Godkendelse af regnskab for 2016

• Kontingent for 2018 og vejledende for 2019

• Vedtægtsændringsforslag

• Indkomne forslag

• Politisk regnskab for landsmøderesolutioner fra 2016 og 2015

• KRV17: Til valg på børn, unge og uddannelse

• Frokost

• Beretning fra landsformand Svend Thorhauge

• Beretning fra folketingsgruppen v/ Morten Østergaard

• Politisk debat

• Radikal Ungdoms beretning v/ RU’s landsformand

• Politiske værksteder

• Reception for nye medlemmer og KRV-spidskandidater

• Landsmødemiddag og fest kl. 19.30

Søndag den 17. september

• Landsmødet genoptages kl. 9.00

• Valg af landsformand og næstformand

• Europapolitisk salon med MEP Morten Helveg Petersen og MEP Jens Rohde

• Valg af medlemmer til hovedbestyrelsen

• Debat og afstemning om resolutionsforslag

• Landsformanden afrunder landsmødet kl. 12.30

Med forbehold for ændringer

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til landsmødeansvarlig Rasmus Grønborg på rasmus.gronborg@ft.dk.

Fotografering af kandidater:

​Der vil sideløbende med Landsmødet være sidste fotografering af kandidater til kommunal- og regionsrådsvalget. Tilmelding via link: https://podio.com/webforms/18815778/1266272