Tid & Sted

5800 Nyborg

30. august

Landsmøde 2019

Sæt kryds i kalenderen og gør dig klar til årets politiske højdepunkt, det radikale landsmøde, der i år holdes i weekenden 14.-15. september på Nyborg Strand.

Vi samles fra hele landet til to dages engageret politisk debat og festligholdelse af det radikale fællesskab, og du er inviteret til at deltage og sætte dit politiske aftryk, hvad enten det er som inspireret tilhører i salen, som aktiv på talerstolen eller i gruppesamtaler ved de politiske værksteder.

Adgang forudsætter et adgangskort, som koster 100 kroner for hele weekenden for delegerede såvel som ikke-delegerede. Deltagergebyret er inkl. kaffe/the både lørdag og søndag.

Sådan tilmelder du dig:

Medlem af Radikale Venstre

Tilmelding og betaling samt evt. bestilling af forplejning skal ske her på siden. Du skal være logget ind, for at se tilmeldingslinket, som er til højre for teksten. Du logger ind i øverste højre hjørne med din e-mailadresse som brugernavn. Har du glemt kodeordet, eller har du aldrig brugt det, kan du klikke på "glemt adgangskode" i loginboksen - så modtager du en mail med mulighed for at nulstille det. Har du problemer med login, kan du skrive til webmaster@radikale.dk.

Ikke medlem af Radikale Venstre

Er du ikke medlem af Radikale Venstre, men nysgerrig på vores politik og fællesskab? Så kan du gratis deltage i landsmødet lørdag fra kl. 12.45 til kl. 18. Her holder bl.a. Morten Østergaard tale og der er politiske værksteder med fokus på et afgrænset politisk emne. Tilmeld dig her.

Medlemmer af Radikal Ungdom vil fra snarest muligt kunne tilmelde sig via www.radikalungdom.dk.

Forplejning

Bemærk at deltagerebyret i år er inklusiv kaffe/the og isvand både lørdag og søndag.

Når du bestiller kan du ligeledes bestille frokost og landsmødemiddag. Du kan desværre ikke efterbestille forplejning via hjemmesiden. Kontakt i stedet radikale@radikale.dk.

Overnatning

Bestilling af overnatning skal ske direkte til hotellet igennem Hotel Nyborg Strands eget bookingsystem her eller på telefon 65 31 31 31.

Mere information

Du kan læse meget mere om landsmødet, procedure og resolutioner på lm19.radikale.dk

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til landsmødeansvarlig Rasmus Grønborg på rasmus.gronborg@ft.dk.

Foreløbigt program

Der tages forbehold for ændringer

Lørdag den 14. september

• 10.00: Åbning med fællessang