21. maj

Meld dig ind i Radikale Venstre

Vær med til at gøre en forskel. Meld dig ind i Radikale Venstre nu. Jo flere vi er, jo større indflydelse har vi.
Som medlem gør du en forskel også uden for stemmeboksen. Du bliver en del af et fællesskab af radikale ildsjæle landet over. Sammen arbejder vi for et moderne, grønt og åbent Danmark. Medlemmerne er Radikale Venstres livsnerve og giver uundværlige inputs til vores arbejde og udvikling. Når du er medlem af Radikale Venstre, har du således mulighed for at engagere dig i kampen for at skabe fremtidens Danmark.

Du kan melde dig ind her. Du kan også læse mere om, hvad det vil sige at være medlem her eller du kan SMS’e ”radikal” til 1245, så ringer vi dig op. Det koster kun alm. SMS-takst.