03. oktober

Nyt om udvalg

Familiepolitisk program i høring.
Programmet om familiepolitik sendes til høring bl.a. i kommuneforeningerne fra 7. april til 19. maj. Men ethvert medlem kan afgive et høringssvar. Du kan fra 7. april finde programforslaget i den gruppe på medlemsnetværket, som hedder Familiepolitisk programudvalg.

Det gælder i øvrigt for både holdningspapirer og programmer, at ethvert medlem kan følge og deltage i processen ved at melde sig til udvalgets gruppe på medlemssiden af radikale.dk. Man kan også orientere sig om arbejdet i et eller flere af vore 7 dialogfora ved at tilmelde sig deres grupper samme sted. Man tilmelder sig ved at logge på, hvorefter man finder de grupper, man er interesseret i, under ’Tilføj flere grupper’. Du kan se en oversigt over udvalgene og deres kommissorier her.

Dialogfora har også facebook-grupper, som er åbne for både medlemmer og ikke-medlemmer af Radikale Venstre.