03. oktober

Nyt om udvalg

Skrivegruppe om energipolitik, styregruppe for Uddannelse og Forskning.
På hovedbestyrelsesmødet 18. marts er der forslag om at udarbejde et holdningspapir om energipolitik. Der er også valg til ny styregruppe for Dialogforum for Uddannelse og Forskning. Holdningspapirer sendes ikke til høring i kommuneforeningerne, men et program om familiepolitik er til høring i foråret fra 7. april til 19. maj.

1. april afholdes møder for de fleste af vore udvalg og dialogfora. Dagen har nu delvis form af politiske værksteder. Du kan læse mere om de politiske værksteder samt tilmelde dig her.

For både holdningspapirer og programmer gælder, at ethvert medlem kan følge og deltage i processen ved at melde sig til udvalgets gruppe på medlemssiden af radikale.dk. Man kan også orientere sig om arbejdet i et eller flere af vore 7 dialogfora ved at tilmelde sig deres grupper samme sted. Man tilmelder sig ved at logge på, hvorefter man finder de grupper, man er interesseret i, under ’Tilføj flere grupper’. Du kan se en oversigt over udvalgene og deres kommissorier her.