Nyt om udvalg | Radikale Venstre

31. august

Nyt om udvalg

Selv om der nu kun er få måneder til et kommunal- og regionsrådsvalg, arbejdes der også i vore udvalg.
På hovedbestyrelsesmødet sidst i august blev to programmer vedtaget:  et familiepolitisk program og et sundhedspolitisk program. Disse vil snarest være at finde på hjemmesiden.
På hovedbestyrelsesmødet blev også valgt folk til Internationalt Udvalg. Ny formand blev Charlotte Burgess.

For vore 7 dialogfora var der ingen ændringer, men der blev nedsat endnu et udvalg med opgaven af skrive et holdningspapir, denne gang om FN’s verdensmål og klimaftalen COP21.

Man kan orientere sig om arbejdet i et eller flere af vore udvalg/fora ved at tilmelde sig deres grupper på radikale.dk. Man tilmelder sig ved at logge på, hvorefter man finder de grupper, man er interesseret i, under ’Tilføj flere grupper’. Du kan se en oversigt over udvalgene og deres kommissorier her.