Nyt om udvalg | Radikale Venstre

05. december

Nyt om udvalg

Tre holdningspapirer vedtaget. Et programudvalg for Europapolitik nedsat.
De tre holdningspapirer, der blev vedtaget på hovedbestyrelsesmødet 2. december omhandlede energipolitik, frie agenter (somme tider kaldet freelancere) og klimaaftalen og FN’s verdensmål.
Holdningspapirerne vil snarest være at finde på hjemmesiden.

På hovedbestyrelsesmødet blev også valgt styregrupper for to dialogfora: Socialpolitik og Kultur- og Værdipolitik, og en skrivegruppe for et Europapolitisk program.

Man kan orientere sig om arbejdet i et eller flere af vore udvalg/fora ved at tilmelde sig deres grupper på radikale.dk. Man tilmelder sig ved at logge på, hvorefter man finder de grupper, man er interesseret i, under ’Tilføj flere grupper’. Du kan se en oversigt over udvalgene og deres kommissorier her.