Nyt om udvalg | Radikale Venstre

31. januar

Nyt om udvalg

EU-valgprogram, ny formand for Dialogforum for Grøn Omstilling og nyt programudvalg om pension.
På hovedbestyrelsesmødet 27. januar blev EU-valgprogrammet drøftet, og det sendes nu i høring bl.a. i kommuneforeningerne.  Du kan i øvrigt også fra 5. februar finde det i gruppen ’HB-dokumenter for interesserede’.

På mødet blev også valgt ny styregruppe for Dialogforum for Grøn Omstilling.  Ny formand er Louise Vinther Alis.  Der blev også nedsat et programudvalg om pension med Jens Hørlück som formand for skrivegruppen.

Man kan orientere sig om arbejdet i et eller flere af vore udvalg/fora ved at tilmelde sig deres grupper på radikale.dk. Man tilmelder sig ved at logge på, hvorefter man finder de grupper, man er interesseret i, under ’Tilføj flere grupper’. Du kan se en oversigt over udvalgene og deres kommissorier her.