Tid & Sted

Mere info følger

07. oktober
2020

Principprogram: Digitalt storkredsmøde i Fyns Storkreds samt besøg af Sofie Carsten Nielsen og Svend Thorhauge

Det er en svær tid for vores parti. Mange er kede af det og frustrerede. Men vi må og skal rejse os. Sammen. Derfor tager Sofie Carsten Nielsen og Svend Thorhauge tager på baglandstour. For at tale med  alle medlemmer. For at lytte, og for at svare. For at sikre, at ingen sidder tilbage med ubesvarede spørgsmål. Og for, vi sammen kan se fremad i et efterår fyldt med afgørende politiske forhandlinger. Et efterår hvor vi skal fortsætte kampen for det grønnere, friere og stærkere Danmark, som vi alle brænder for.

I Fyns Storkreds kombinerer vi dette møde med mødet om det nye principprogram. Vi starter med at tale om den aktuelle situation, stille spørgsmål og finde svar. Derefter vender vi blikket mod grundlaget for vores parti: vores fælles principprogram. Her stiller vi de store spørgsmål. Hvem skriver vi et principprogram til? Hvad er det vigtigste princip vi skal have med?

Vi glæder os til at se jer, tage imod jeres spørgsmål og i fællesskab finde de rette svar for vores parti.

Du kan læse om tidligere principprogrammer herunder:

1905: https://www.radikale.dk/content/principprogram-1905

1922: https://www.radikale.dk/content/principprogram-1922

1955: https://www.radikale.dk/content/principprogram-1955

1997: https://www.radikale.dk/content/principprogram-1997

Tirsdag d. 3. november afholder vi storkredsmødet  i Fyns Storkreds. Du kan tilmelde dig ved at klikke her.