Tid & Sted

KUC Kolding eller zoom Ågade 27

17. maj

Principprogram: Temamøde 5: Sundhed, opvækst og uddannelse

Obs: Foreløbig dato. Ved ændringer opdateres denne side, og tilmeldte deltagere orienteres pr. mail.

Radikale Venstre skal have nyt principprogram - Og derfor har vi brug for netop dig!

Et principprogram er rygraden i et parti. Det er her de grundlæggende værdier beskrives og kursen sættes for de næste mange års politiske arbejde. Og nu skal Radikale Venstre have et nyt program, og hvis arbejdet skal lykkes, har skrivegruppen brug for input, medspil og modspil fra hele partiet. Derfor er alle radikale inviteret med i processen, for kun ved at brede arbejdet ud kan vi få et principprogram, der både passer til nutid og fremtid – og som samtidig er ægte radikalt.

Sidste år spurgte vi jer: Hvad er de vigtigste samfundsspørgsmål, som et radikalt principprogram skal kunne besvare? Nu snævrer vi fokus ind på det substantielle i en række temamøder. Derfor inviterer vi nu til temamøde om Stat, marked og civilsamfund og disses plads i det kommende principprogram.

Vi håber at se jer torsdag d. 17. juni kl. 19.00-21.30 hvor Christopher Røhl Andersen og Svend Thorhauge vil være værter. Alle er velkomne - uanset om du er ny eller erfaren, vil vi sætte stor pris på dit input.

Det er i høj grad et møde hvor vi stiller store spørgsmål, ideudvikler og drøfter de store linjer i partiets principper. Det er således ikke møde, hvor selve principprogrammet bliver nedfældet, men et møde, hvor skrivegruppen vil tage imod jeres input med henblik på at skrive de konkrete afsnit af programmet. Du kan læse mere om processen her.

Du kan tilmelde dig mødet her.

De bedste hilsner

Arbejdsgruppen for et nyt principprogram