21. oktober

Retningslinier for rejserefusion

Som medlem af Radikale Venstre kan du søge om refusion af dine rejseomkostninger til udvalgsmøder i partiet.
Der ydes rejserefusion til alle møder i Hovedbestyrelsen og til 4 møder om året i de af Hovedbestyrelsen nedsatte udvalg. Derudover ydes der enkelte gange refusion ved deltagelse i andre typer møder og kurser. Det vil blive meldt ud i hvert enkelt tilfælde.

Der refunderes den del af rejseudgiften med offentlige transportmidler (billigste rejseform excl. pladsbillet), som overstiger kr. 150 pr. møde. Når det er muligt, skal rabatbillet benyttes. Medlemmer bosat på Bornholm kan anvende indenrigsfly til København. Billigste afgange skal anvendes.

OBS: Du skal nu benytte en elektronisk formular til at ansøge om rejserefusion. Du finder ansøgningen her. For at kunne ansøge, skal du være logget ind på radikale.dk

Begæring om rejserefusion kan evt. være vedlagt de anvendte billetter og være sekretariatet i hænde hurtigst muligt efter mødet. Ved kørsel i egen bil refunderes, hvad der svarer til billigste rejseform, jvf. ovenstående. På formularen skal anføres navne på eventuelle medpassagerer til mødet samt refusionsbeløb.