14. oktober

Skolemateriale

Har du brug for informationer om Radikale Venstres politik, kan du læse mere via de links, som du finder nedenfor.

Har du spørgsmål til de radikale værdier og holdninger på enkelte områder, kan du finde mange af dem beskrevet under menupunktet Poitik og "Det mener vi om...". Til venstre for siden på linket finder du en menu, hvor du kan klikke dig videre og læse mere om vores holdninger til integration, økonomi, miljø og meget andet.

Du kan også læse programmet FREMAD, som er en radikal plan for fremtidens Danmark. FREMAD er vores visioner, værdier og konkrete forslag til, hvordan vi sammen skaber et grønnere, friere og stærkere Danmark. FREMAD finder du også under menupunktet Politik.

Har du spørgsmål til Radikale Venstres historie, kan du finde meget mere under menupunktet Partiet

Hvis du stadig har spørgsmål til Radikale Venstres politik er du velkommen til at sende dem til os. På forsiden af radikale.dk finder du nederst på siden formularen "Spørg Radikale", hvor du kan indtaste dit navn, din e-mailadresse og dit spørgsmål. Husk at trykke på ”Indsend” – så besvarer vi dit spørgsmål via e-mail snarest muligt. Du er også velkommen til at chatte med os - du finder altid chatten nederst i højre hjørne.

Her finder du radikale plakater som kan downloades og evt. printes i A4- eller A3-format.