14. oktober

Skolematerialer

Har du brug for materialer om Radikale Venstre til et skoleprojekt, kan du udfylde formularen nederst på siden her, så sender vi en pakke med information om Radikale Venstre, vores valgfolder, en plakat og meget andet.

Har du spørgsmål til de radikale værdier og holdninger på enkelte områder, kan du finde mange af dem beskrevet her. Til venstre for siden på linket finder du en menu, hvor du kan klikke dig videre og læse mere om vores holdninger til integration, økonomi, miljø og meget andet.

Har du spørgsmål til Radikale Venstres historie, kan du finde meget mere under menupunktet Partiet.

Hvis du stadig har spørgsmål til Radikale Venstres politik er du velkommen til at sende dem til os. På forsiden af radikale.dk finder du nederst på siden formularen "Spørg Radikale", hvor du kan indtaste dit navn, din e-mailadresse og dit spørgsmål. Husk at trykke på ”Indsend” – så besvarer vi dit spørgsmål via e-mail snarest muligt. Du er også velkommen til at chatte med os - du finder altid chatten nederst i højre hjørne.

Vi afsender skolematerialerne med PostNord så hurtigt som muligt. I perioder med travlhed kan du dog forvente længere leveringstid.