26. november

Socialpolitik

Synes du også socialpolitik er spændende, og brænder du for at fremme den politiske debat om socialpolitik internt i partiet såvel som i offentligheden? Mener du også, at den sociale indsats skal respektere den personlige værdighed og have som mål at sætte den enkelte i stand til at klare sig selv? Så skal du være med i Dialogforum for socialpolitisk arbejde.
Basis for vores arbejde med socialpolitik kommer fra Radikale Venstres principprogram: ’Det Radikale Venstre vil arbejde for velfærdssamfundet og mod den sociale udstødelse’ og ’Den sociale indsats skal respektere den personlige værdighed og have som mål at sætte den enkelte i stand til at klare sig selv. Den enkelte skal have mulighed for selv at forbedre sin situation. I forhold til mennesker med varigt behov for hjælp er det offentlige forpligtet til at sikre en værdig og tryg tilværelse’

Sådan kan du være med

Formand: