Stem radikalt! | Radikale Venstre

Stem radikalt!

Når vi går til kommunal- og regionsrådsvalg i dag, stemmer vi om det Danmark, vi gerne vil have sammen de næste fire år. En stemme på Radikale Venstre er en stemme på et Danmark, der giver alle børn vinger.
Vi kæmper for et grønnere, stærkere og mere rummeligt Danmark, hvor vores børn kan gøre drømme til virkelighed. Uanset hvor de bor. Og hvor vi giver alle børn vinger. Uanset hvilken baggrund de kommer fra.

Vi vil give alle børn en god start. Derfor går vi til valg på flere pædagoger til børnene og mere frihed til skolerne. Og på at sikre uddannelser i hele landet, så unges fremtid ikke afgøres af deres postnummer.

Vi er ikke blevet det samfund, vi er i dag, ved at spare på fremtiden. Men ved at investere i den. Vi er ikke blevet det samfund, vi er i dag, ved at drømme om fortiden. Men ved at tro på fremtiden. Vi er ikke blevet det samfund, vi er i dag ved at tage muligheder fra vores børn. Men ved at give dem flere, end vi har haft.

Hvis du deler vores ambition om at give alle børn vinger – så stem radikalt i dag.