28. maj

Student til Radikale Venstre på Christiansborg

Vil du hjælpe Rasmus Helveg Petersen i den politiske dagligdag og være en del af Radikale Venstres sekretariat på Christiansborg? Har du politisk og organisatorisk flair og kan du arbejde struktureret og omhyggeligt? Ja, så har vi brug for dig!
Vi søger en dygtig studentermedhjælper, der som personlig assistent løser en bred vifte af opgaver, herunder organisering af aftaler, kalenderstyring, planlægning af møder og besøg, besvarelse af mails og praktisk arbejde af forskellig karakter. Vægtningen af de præcise opgaver vil blive aftalt i samråd med Rasmus Helveg Petersen.

Rasmus Helveg Petersen er Medlem af Folketingets Præsidie, Klima-, energi- og forsyningsordfører samt Transportordfører, og så er han valgt på Fyn. Det er en fordel, hvis du interesserer dig for de politiske områder, og hvis du kender til Fyn, og det er heller ikke en hindring, hvis du har bopæl på Fyn.

Det konkrete timetal vil variere og følge Folketingets cyklus. I gennemsnit vil der være tale om 15 timer ugentligt.

Du vil indgå i vores sekretariat på Christiansborg, som understøtter både folketingsgruppe og partiorganisation. Sekretariatet tæller politiske konsulenter, kommunikations- og pressemedarbejdere, organisationskonsulenter, studentermedhjælpere, praktikanter og administrative medarbejdere.

Ansøgningsfrist: Torsdag den 17. juni 2021 kl. 12.
Der vil blive afholdt samtaler kort efter ansøgningsfristens udløb med henblik på tiltrædelse primo august 2021.

Spørgsmål? Kontakt teamleder Lonnie Thelander på Lonnie.Thelander@ft.dk eller 61 62 40 02 eller sekretariatschef Lars Beer Nielsen på Lars.Beer@ft.dk eller 61 62 30 19.