Vi ses til generalforsamling

Endnu et år er gået, og det er blevet den tid på året, hvor vi alle radikale skal samles igen. Det er således med stor glæde, at vi kan invitere jer til dette års generalforsamling i Aarhus Radikale Venstre den 15. april kl. 10.00 - 15.00 i Stiften Loungen, FO-byen. Her ser vi frem til at tage hul på et nyt foreningsår og samles om en vigtig dag, hvor vi sammen skal påvirke retningen af vores vælgerforening.

På generalforsamlingen vil I få mulighed for at stemme på, hvem der skal være folketingskandidater for Aarhus Radikale Venstre. I alt skal vi have valgt fire kandidater. Det er således din mulighed for at bruge din demokratiske stemme og få indflydelse på, hvem der skal repræsentere AARV i Folketinget.

Lige så vigtigt, skal vi have valgt en ny bestyrelse i vælgerforeningen. Vi tror på, at vores vælgerforening er stærkest, når vi har en mangfoldig og engageret bestyrelse, der arbejder med strategi og vision, og hvor erfarin-ger og idéer kommer i spil. Er du nysgerrig på, hvordan bestyrelsen arbejder med økonomi, målsætninger og de-mokratiudvikling, og hvordan Radikale Venstre kan stå stærkere i Aarhus, skal du ikke tøve med at kontakte vores formand Julie Kajgaard på formand@aarv.dk. Brænder du selv for organisatorisk arbejde, og vil gerne bidrage til bestyrelsesarbejdet, er det dig vi leder efter. Der er både mulighed for at blive en del af bestyrelsen eller en del af de udvalg, som bestyrelsen har nedsat.

Bestyrelsen har for nylig formuleret en vision, som der arbejdes efter: Vælgerforeningen skal være et samlings-punkt for alle radikale vælgere i Aarhus. Det mål er vi langt fra at indfri, så hvis du har ideer, tanker eller andet om, hvordan vi kan komme tættere på det mål, vil vi glæde os til at høre fra dig.

Vi vil også gerne understrege, at denne generalforsamling er en mulighed for at mødes og styrke vores radikale fællesskab. Vi håber derfor, at I vil tage imod muligheden, for at samles, diskutere og dele vores visioner for frem-tiden. Vi vil sørge for, at der vil være mad og drikke til dagen, og vi ser frem til jeres selskab, hvor vi sammen ska-ber en hyggelig og engageret dag i demokratiets tegn.

Dagsordenen for generalforsamlingen, indkomne forslag, kandidaturer og øvrige bilag sendes ud 14 dage inden generalforsamlingen. Regnskab og skriftlige beretninger vil være at finde på www.radikale.dk/aarhus

Du tilmelder dig generalforsamlingen ved at sende en mail til vores sekretær Ida på sek@aarv.dk. Du kan også vise, du tilmelder dig på Facebook-begivenheden på https://fb.me/e/G7N4ejxp, men du skal fortsat sende en mail om tilmelding.

Vi glæder os til at se jer til generalforsamlingen!

På vegne af bestyrelsen,
Julie Hejslet Kajgaard, formand for Aarhus Radikale Vælgerforening