Tak for opbakningen

Tak fra Radikale Venstre

En dybfølt tak til de 345 Dragør-borgere, der valgte at sætte deres kryds ud for Radikale Venstre ved kommunalvalget den 16. november. Det er det bedste radikale resultat ved et kommunalvalg i Dragør nogensinde, men desværre lige netop ikke nok til en plads i kommunalbestyrelsen.  Det var 88 stemmer, der skilte vores valgforbund – B, LA og Sydamagerlisten – fra det andet mandat, der ville være gået til Radikale Venstre Dragør.
Selvom vi naturligvis er ærgerlige over ikke at skabe den fornyelse i kommunalbestyrelsen, som vi havde håbet på, så efterlader valgkampen os fuld af tro på fremtiden. Vi er overbeviste om, at vi har brug for et parti på midten af dansk politik, der vægter klima, miljø, uddannelse og velfærd sammen med et svar på de strukturelle udfordringer, vi står overfor.

Hvis valgkampen har styrket din interesse i radikal politik – lokalt eller i en større sammenhæng – vil vi rigtig gerne høre fra dig. Man behøver ikke være enig i det hele for at være en del af et politisk parti, men det er sjovt og givende fællesskab, hvor man kan bidrage med meget eller lidt.

Endnu engang tak for støtten – og held og lykke til den nye kommunalbestyrelse.

Michael Rachlin
Charlotte Saabye Sørensen
Erwin Lansing
Else Lykke Madsen