03. juli

Radikale Venstre søger medlemsadministrator

Er du god til at holde styr på medlemsregistreringer og yde service til mennesker, der er engageret i frivilligt foreningsarbejde? Så er du måske vores kommende medarbejder.
Radikale Venstres sekretariat på Christiansborg søger en dygtig administrator af partiets medlemssystem. Det er en vigtig funktion i hjertet af vores parti.

Sekretariatet vedligeholder løbende en database over partiets medlemmer, frivillige og tillidsfolk - og vores interne kommunikation og lokale foreningsled er afhængige af, at disse optegnelser er korrekte og opdaterede. Jobbet, der er en fuldtidsstilling, indebærer en tæt dialog med partiets medlemmer og tillidsfolk, og det er derfor vigtigt, at du har forståelse for frivilligt foreningsarbejde.

Opgaver

• ajourføre medlemsdatabase og database over tillidsvalgte
  • udvikle brugen af medlemssystem
  • ajourføre betalinger via f.eks. Mobile Pay
  • besvare telefonopkald og mail til partiets hovednummer/mail
  • styre deltagertilmeldinger, pakninger og anden praktik ved større arrangementer og medlemsarrangementer

Nøgleord for den medarbejder, vi søger: Omhyggelig, IT-flair, excel-kundskaber, initiativrig, pragmatisk, imødekommende, arbejdsom, ihærdig og ansvarlig. Viden om medlemssystemer, erfaring fra frivillige organisationer vil være et plus.

Ansøgningsfrist: Fredag den 9. august kl. 12. Søg herunder.

Jobsamtaler vil blive afholdt i uge 33-34 med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. oktober.

Spørgsmål? Kontakt organisationschef John Bo Northroup på rvjobn@ft.dk eller 61625137.