Medlemsmøde med Svend og Morten - Silkeborg | Radikale Venstre

8600 Silkeborg

17. marts

Medlemsmøde med Svend og Morten - Silkeborg

Medlemsmøde med Svend og Morten den 23. marts kl. 17.30 – 19.00 i Silkeborg.

Torsdag d. 23. marts vil vi i Silkeborg fortælle nærmere om planerne, og hvordan vi sammen kan få den stærkeste valgkamp.

Vi er drevet af ambitioner. Ikke af frygt. Det skal kendetegne os - uanset om man møder os lokalt, regionalt eller nationalt.

Regeringen har valgt at finansiere lavere boligskat og billigere biler ved at skære i uddannelserne. Det mener vi, er den helt forkerte retning at gå. For Radikale Venstre har uddannelse altid været både et middel til den enkeltes økonomiske frigørelse og et mål for et oplyst samfund. Den uddannelsesfjendtlige vej, som regeringen vil gå, saver i den gren, vores børn sidder på.

Vi vil bruge den kommende valgkamp til at understrege, at når det kommer til børns opvækst og uddannelse, har Radikale Venstre altid været det pålidelige valg. Både lokalt, regionalt og nationalt. Fordi vi har ambitioner på alle børns vegne. Om lige muligheder for at forme deres egen fremtid.

Det er vi netop nu ved at tilrettelægge en fælles indsats, der skal underbygge og formidle. Og når vi kommer til Medborgerhuset i Silkeborg d. 23. marts, vil vi sammen med jer arbejde med valgkamp og kampagnetiltag. Der vil både være en række fælles elementer, og der vil være mulighed for at tilpasse kampagnen til lokale mærkesager. På mødet vil vi blandt andet præsentere eksempler på, hvordan I kan bruge den fælles kampagne lokalt, så folk ved, at vi tager vores arbejde alvorligt, men ikke os selv så højtideligt, at det gør noget.

Aftenen bliver holdt i Medborgerhuset, Bindslevs Plads 5, 8600 Silkeborg og foregår torsdag d. 23. marts kl. 17.30 – 19.00. Vi beklager den korte varsel, men håber at I vil komme og sammen med os tage næste skridt frem mod næste valg.

I må meget gerne melde jer til, så vi har et overblik over, hvor mange der kommer samt eventuelt kan udsende materiale efterfølgende.

Tilmelding sker her: https://podio.com/webforms/17869278/1200549

Morten Østergaard og Svend Thorhauge