Praktik hos Radikale Venstre | Radikale Venstre

30. august

Praktik hos Radikale Venstre

Er du under uddannelse, og ønsker du at få praktisk erfaring med politikudvikling, kommunikation eller organisation? Så er det dig, vi søger til et praktikophold hos Radikale Venstre.
Et praktikophold hos Radikale Venstre er en enestående mulighed for at få indsigt i arbejdet i et politisk parti og hverdagen på Christiansborg eller i Europa-Parlamentet i Bruxelles. Der sker noget nyt næsten hver eneste dag, og der er gode muligheder for at udvide dit faglige og sociale netværk og få en oplevelse for livet. Ansøgningsfristen er d. 29. september.

Vi søger semesterpraktikanter både til Christiansborg og til Europa-Parlamentet i Bruxelles.

Er du drevet af ambitionen om at skabe et Danmark rigt på muligheder for alle. Og har du lyst til at bidrage til udviklingen af politik, kommunikation og organisation hos Danmarks Uddannelsesparti? Så er det måske dig, vi leder efter til en stilling som praktikant i Radikale Venstres sekretariat på Christiansborg, hvor du bliver en del af det radikale team, der understøtter både folketingsgruppens og landsorganisationens arbejde.

Har du mere lyst til at arbejde i et internationalt miljø, udvikle dit kendskab til EU og fremme radikale kerneværdier i Europa? Søg skal du søge stillingen som praktikant hos Radikale Venstres medlemmer af Europa-Parlamentet, Morten Helveg Petersen og Jens Rohde i Bruxelles. Som praktikant i Bruxelles bliver du involveret i kontorets politiske arbejde med udviklingen af EU’s lovgivning såvel som ekstern kommunikation.