20. december

Nyt principprogram

I 2020 skal der laves nyt principprogram, der skal danne rammen for arbejdet i Radikale Venstre de næste mange år.
Første skridt er, at der til hovedbestyrelsesmødet den 25. januar nedsættes en skrivegruppe. Skrivegruppen består af seks personer valgt af hovedbestyrelsen, 1-2 medlemmer fra folketingsgruppen og ledes af landsformanden. Kort derefter begynder en række temamøder landet over, som afholdes i marts, april og maj. Du kan allerede nu sætte kryds i kalenderen følgende datoer:

• Mandag d. 2. marts: Odense
  • Mandag d. 16. marts: Aarhus
  • Mandag d. 30. marts: København
  • Mandag d. 20. april: Aalborg
  • Mandag d. 4. maj: Kolding

Efter temamøderne kommer en række storkredsforankrede møder i løbet af maj og juni. Nærmere info for disse følger, når vi nærmer os. Principprogrammet skal endeligt vedtages ved et ekstraordinært landsmøde i april 2021!

Hvis du har en skarp pen i inderlommen og har mod på og lyst til at være med i skrivegruppen, kan du anmelde dit kandidatur her.