Nyheder

Få indflydelse på den førte politik i Aarhus Byråd: Vær med i Byrådets baggrundsgruppe!

Byrådets baggrundsgruppe består af en baggrundsgruppe, der følger byrådsgruppens arbejde med politiske sager. På møderne gennemgår vi byrådsdagsordenen, så du har muligheden for at komme med dine egne input og ekspertise på enkelte sager til byrødderne. Møderne vil være med til at give en dybere forståelse for de sager, der bliver behandlet på byrådsmøderne og generelt få en finger på pulsen hvad angår byrådspolitikken i Aarhus.

Møderne foregår online på Teams hver anden mandag kl.20.00-22.00 - det er som regel hver anden uge, da det vil være forud for byrådsmøderne i Aarhus Byråd. Du har mulighed for at komme med på maillisten, hvor vi løbende vil invitere til baggrundsmøderne.

Overordnet set skal vi diskutere forskellige synspunkter og idéer i henhold til byrådagsordenen. Således vil du have mulighed for at dele dine tanker og ideer om, hvordan vi bedst kan tackle de forskellige udfordringer i vores lokalsamfund

Jeres input er yderst værdifulde for byrådsgruppen og det er ligeledes en fantastisk måde at styrke det direkte demokrati på. Derfor håber vi endu flere vil være med i Byrådsts baggrundsgruppe! Send os en mail på sek@aarv.dk.