Vær med: Bliv frivillig i valgkampen

Bliv frivillig i valgkampen

Det næste valg er kommunal- og regionsrådsvalget i november 2021. Vil du være med til at sikre et godt valg til Radikale Venstre? Så meld dig som frivilllig.

Vil du hjælpe Danmark i en ny retning?

Så vær med som frivillig for Radikale Venstre!

Radikale Venstre vil en verden, hvor vi åbner døren til fremtiden med samme appetit og mod som generationer før os. Hvor vi tager hånd om hinanden og vores fællesskab. Hvor vi står fast på vores grundlæggende værdier. Finder rigtige løsninger på virkelighedens problemer. Løfter blikket mod verden. Hvor vi siger ja til Europa, ja til at samle fremfor at splitte, ja til medmenneskelighed og ja til et grønnere Danmark.

Vil du være med?

Det næste valg er kommunal- og regionsrådsvalget i november 2021. Det er vores lokalforeninger allerede ved at forberede.

Nedenfor kan du registrere dig som frivillig. Skriv dit navn, mail, telefonnummer og bopælskommune. Så vil du blive kontaktet af en lokal formand, kandidat eller en repræsentant for disse. Har du særlige ønsker til kandidater, som du gerne vil hjælpe, eller opgaver du gerne vil bidrage til, kan du også anføre det.

Meld dig som frivillig i dag