Udsigt over Berlin med fernsehturm i midten (Stefan Widua via Unsplash)
Ældre udgaver

Tysk politik har ændret kurs!

Kom med på studietur til Berlin og hør om den nye kurs og hvad det betyder for Danmark, EU og den regelbaserede verdensorden.

Fra 16. til 21. oktober inviterer Internationalt Udvalg til Berlin. Vi har aftalt møder med de tre regeringspartier hver for sig, et ungdomsparti og danskeren i Forbundsdagen: Stefan Siedler fra SSW. Vi skal på politisk værtshus og arrangerer ture til turistmål som eks. Hackesche Höfe, Museumsinsel, KaDeWe og Check Point Charlie.

Vi bor på Best Western hotel i Berlin Midte. Tre stjerner tæt på Friedricstrasse og Carité-hospitalet (kendt fra TV serie af samme navn). Topersoners værelser. Ønsker man eneværelse, er det selvfølgelig muligt, men man betaler mere og der kommer i så fald en gæst mindre med. (Vores værelsesantal er ikke fleksibelt).
Vi tager toget fra KBH søndag 16/10 kl. 12.56 (Fredericia 14.45) og er retur fredag 21/10 kl. 21.36 (Kolding 19.40).

Alt dette får man for 3.632 kr.: Delt dobbeltrum, reserveret togplads T/R og femdages-billet til lokal transport i Berlin, men eksklusiv alle måltider. Der er ingen refusion for at stå på toget i Fredericia eller stå af på hjemvejen i Kolding (pga. aftalen med DB).

Man tilmelder sig turen pr mail til j@boelskov.dk inden 22/6.
På grund af deltagerbegrænsning skal man lige afvente bekræftelse, før man indbetaler beløbet inden 1/7 til reg nr 5301 konto 0000279653 eller på mMbilePay 900 555 (RV’s webshop).

Der er max deltagerantal på 36, idet vi kun råder over 18 værelser til den uhørt billige pris (bestilt før priserne steg voldsomt). Det er muligt at skrive sig på venteliste.